Studený start
Napsal: 09 bře 2010 16:53
Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně studeného startu motoru 1,5 CRDi.
Celou zimu se mi stává, že po nastartování, se mi vyvalí z výfuku hustý bílý oblak kouře (prvních pár vteřin je až šedý). Motor se dusí na 500 otáčkách a má tendence chcípnout. Po zahřátí je samozřejmě vše OK.
Chladící kapalina, ani olej mi nemizí. Někde jsem četl, že je možný, po špatné výměně palivového filtru, pokles hladiny paliva ve filtru a to způsobuje ty nízké otáčky a dušení, bohužel jsem marně hledal palivovou pumpu.
Může to být špatnou žhavící svíčkou? Jak poznám, že je špatná?
Jen doufám, že to nejsou vstřiky.
potřeboval bych poradit ohledně studeného startu motoru 1,5 CRDi.
Celou zimu se mi stává, že po nastartování, se mi vyvalí z výfuku hustý bílý oblak kouře (prvních pár vteřin je až šedý). Motor se dusí na 500 otáčkách a má tendence chcípnout. Po zahřátí je samozřejmě vše OK.
Chladící kapalina, ani olej mi nemizí. Někde jsem četl, že je možný, po špatné výměně palivového filtru, pokles hladiny paliva ve filtru a to způsobuje ty nízké otáčky a dušení, bohužel jsem marně hledal palivovou pumpu.
Může to být špatnou žhavící svíčkou? Jak poznám, že je špatná?
Jen doufám, že to nejsou vstřiky.