Manuál

xmrak

Manuál

Příspěvek od xmrak » 13 kvě 2009 17:17

Nemáte někdo problémy při řazení z 2 na 3 ve vysokých otáčkách (5500ot/min)???

Avalanche

Re: Manuál

Příspěvek od Avalanche » 13 kvě 2009 17:17

Já osobně měl problém spíše řazení dvojky, mám ji tak nějak divně vlevo dole a není tam přesně návaznost v rovině. Ale to je vcelku normální.
S tím řazením ze dvojky na trojku jsem měl problém dvakrát. Na otáčkoměr jsem ale nekoukal. Možná to byla má chyba, takže to nedokážu posoudit.

Uživatelský avatar
Vipe
Administrátor
Příspěvky: 554
Registrován: 14 dub 2009 14:17
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Manuál

Příspěvek od Vipe » 13 kvě 2009 17:18

U toho mojeho žihadla bylo na začátku docela nepřesné řazení z jedničky na dvojku hlavně ve studeném stavu. Po nějaké době se to upravilo a tekon už to ani neni znát. Holt chvíli trvá než se to všechno usadí a zaběhne.
Xmrak: u tebe to bude asi jinej problén ty už máš hodně najeto. Jedině zkusit výměnu oleje jestli něco nevyplave. :(
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Obrázek Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů. Obrázek

Uživatelský avatar
marioliptov
Příspěvky: 18
Registrován: 02 čer 2009 17:07

Re: Manuál

Příspěvek od marioliptov » 13 kvě 2009 17:18

No ja mam hlavne problem zo zaradenim spiatocky.

Diskic

Re: Manuál

Příspěvek od Diskic » 13 kvě 2009 17:19

Občas s tím mám problém taky. Je to prej normální. Občas musím 2x nebo 3x znáčknou spojku a pak jí tam dostanu.

jt

Re: Manuál

Příspěvek od jt » 13 kvě 2009 17:19

aj ja mam problem so zaradenim spiatočky ale nie vždy
jt

Hoop

Re: Manuál

Příspěvek od Hoop » 13 kvě 2009 17:19

Myslim si, že se řazenim zpátečky řeší vícero lidí. Já s tim mám taky občas problémy. Jde spíš o to, jak má člověk vyšláplou spojku a jak moc vykloní řadící páku doprava. Popravdě řečeno nevim, jak to řešit nebo čim to odstranit

Kalahare

Re: Manuál

Příspěvek od Kalahare » 13 kvě 2009 17:20

Zpatečka mi taky sem tam zlobí, ale to je častý. Jinak mi vyjímečně zazlobí přeřazení z 1 na 2

Avalanche

Re: Manuál

Příspěvek od Avalanche » 13 kvě 2009 17:20

Zpátečka jde všude špatně. Je to nejtěžší převod a není synchronizovaná narozdíl od 1-5. Takže to je normální. Musí se člověk více snažit. Já se zpátečkou ale parkuji a nechávám jí zařazenou místo ruční brzdy v zimě, protože ruční brzda vám v zimě může zamrznout a jste druhý

petela

Re: Manuál

Příspěvek od petela » 13 kvě 2009 17:21

Tiez mam problem s prevodovkou, ze po vyradeni z 2 do neutralu, tazko zaradim naspat 1 alebo 2. Proste potom z neutralu do lavej strany to ide s odporom, ktory musim prekonat nasilu.
Citim tam vyslovene prekazku...
Minule som sa nato trosku pozrel a zistil som, ze tomu hladkemu riadeniu vadi DEFENDLOCK.
Jednoducho aj v servise mi povedali, ze je to tam moc natesno...
Takze neviem, ci to mam reklamovat, lebo uz minule som servisakovi spomenul, ze to ide tazko, urobil si so mnou jazdu a tvrdil mi, ze je to v norme.
No pre mna nie je.
Len neviem, co tam bude robit, ked defend sa raz namontuje a konec... nie ?
Videl som na defende, ze mali v servise pri montazi snahu trosku tam nieco zbrusit, aby to nezavadzalo,
ale asi to urobili zle.
Auto pred tym, ako malo defend, sa radilo hladko.
Pride mi az zle, ked sa pozeram pri radeni rychlosti na svoju pravu ruku,
ako mi skace, co si zrejme vsimne aj kazdy spolujazdec, ze co to ma byt...
Oplati sa mi to reklamovat ?
Je nejaka moznost, ze sa da s tym nieco este robit ? zbrusit ?
Ma s tym niekto skusenost ?

Odpovědět