Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větráků?
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větráků?
to jo štěstí (abych něco neulomil nebo nenávratně neponičil), tak to snad mít budu, ale jak si stojíme s nervama v tom předvánočním čase tak to asi víme každej ne?
jinak jsem prostě typ kterej než řízne si to 2x změří, proto ty možná až přehnané obavy
uvidím jak na tom budu s časem, ale raději se do toho pustím až po vánocích, každopádně dám vědět jak to dopadlo.
zatím všem přeju moc hezký a hlavně bezstarostný svátky.......jo a prima web
jinak jsem prostě typ kterej než řízne si to 2x změří, proto ty možná až přehnané obavy
uvidím jak na tom budu s časem, ale raději se do toho pustím až po vánocích, každopádně dám vědět jak to dopadlo.
zatím všem přeju moc hezký a hlavně bezstarostný svátky.......jo a prima web
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
Ahoj,
zdravím tímto všechny kdo se zabývali výměnou podsvícení palubního štítu nebo středového panelu. Takže předně DÍKY VIPE - bez tvých fotek bych s tím ani nezačal...
Koupil jsem tříletého Getze a byl a jsem z něj nadšený dodnes a mám to auto strašně rád a ke Škodovce už bych se nevracel - a s tím co předvádí teď už vůbec ne...
(předtím Fábie I rok 2004 a teprve má-li člověk srovnání objevují se skutečnosti, které předtím neviděl...)
Na Getzu mi přijde příjemné snad úplně všechno - vše je dostupné a jednoduché na montáže a celkem i vymyšlené, aby zásah byl efektivní. Co jediné mi při řízení vadilo bylo to, že do palubky ve faceliftovém Getzu již sice pronikly LED diody, ale bohužel nejsou na všech pozicích. A tak po půl roce ježdění mi zhasla stupnice palivoměru, poté mi zhaslo půl otáčkoměru, přidaly se žárovičky okolo knoflíků na topení (a to v rozmezí týdne hned obě), zkrátka asi denní svícení dělá své divy a měly všechny po životnosti... Až jednou z rána jak se říká jsem zapnul zapalování a přišlo mi cosi divné a to divné bylo, že na mě nesvítila kontrolka tlaku oleje, což už mě docela rozladilo (asi jsem puntíčkář)... A tak jsem se pustil do palubky a zároveň i do panelu, aby to bylo všechno hotové... A když už jsem měl panel dole a palubku vyndanou, tak jsem povyměňoval všechny žárovky za LED diody a zvolil jsem diody na 24V při 12V svítí velmi pěkně a mám jistotu, že mají dostatečnou napěťovou rezervu na kolísání napětí v palubní síti... LEDky na 12V jsou "vyšponované na hranu" a někdy odchází i když jsou na "nominálním napětí". Jediná nevýhoda je, že nejsou difuzní, takže mi svítí o něco víc 20 a 180 na tachometru... Ale to už tu bylo zmíněno. V noci to moc nevadí... A jak tu někdo poznamenal ve dne to supluje kontrolku rozsvícených světel, neboť když mi svítí 180tka, tak vím, že mám rozsvíceno.
Další věc byla, že jsem si obrátil polarizační rovinu displeje hodin v panelu. Chtěl jsem je mít inverzní, aby mi v noci tolik nesvítily do očí... Myslím, že se to celkem povedlo. Ledky (ty moje) mají takovou vlnovou délku, že je spolehlivě vyfiltruje červený filtr v symbolech na panelu. Takže mi nesvítí červené pole regulátoru teploty vzduchu topení a nesvítí mi červené čárky v otáčkoměru... :-) No co se dá dělat. Stejně jsem neměl nikdy potřebu "točit" svého milého Getze na víc než 4 tisíce...
Zdravím všechny, fotky přikládám posuďte sami - svítí to méně než se žárovkama (což je v noci příjemné) a nesvítí všechno, co bylo červené, ale to mi celkem nevadí...
Jo a P.S. žárovičky v tlačítkách jsem vzdal... Rozebírat ty tlačítka se mi nechtělo, protože jsou dost jemná a nechtěl jsem si je poškodit.
zdravím tímto všechny kdo se zabývali výměnou podsvícení palubního štítu nebo středového panelu. Takže předně DÍKY VIPE - bez tvých fotek bych s tím ani nezačal...
Koupil jsem tříletého Getze a byl a jsem z něj nadšený dodnes a mám to auto strašně rád a ke Škodovce už bych se nevracel - a s tím co předvádí teď už vůbec ne...
(předtím Fábie I rok 2004 a teprve má-li člověk srovnání objevují se skutečnosti, které předtím neviděl...)
Na Getzu mi přijde příjemné snad úplně všechno - vše je dostupné a jednoduché na montáže a celkem i vymyšlené, aby zásah byl efektivní. Co jediné mi při řízení vadilo bylo to, že do palubky ve faceliftovém Getzu již sice pronikly LED diody, ale bohužel nejsou na všech pozicích. A tak po půl roce ježdění mi zhasla stupnice palivoměru, poté mi zhaslo půl otáčkoměru, přidaly se žárovičky okolo knoflíků na topení (a to v rozmezí týdne hned obě), zkrátka asi denní svícení dělá své divy a měly všechny po životnosti... Až jednou z rána jak se říká jsem zapnul zapalování a přišlo mi cosi divné a to divné bylo, že na mě nesvítila kontrolka tlaku oleje, což už mě docela rozladilo (asi jsem puntíčkář)... A tak jsem se pustil do palubky a zároveň i do panelu, aby to bylo všechno hotové... A když už jsem měl panel dole a palubku vyndanou, tak jsem povyměňoval všechny žárovky za LED diody a zvolil jsem diody na 24V při 12V svítí velmi pěkně a mám jistotu, že mají dostatečnou napěťovou rezervu na kolísání napětí v palubní síti... LEDky na 12V jsou "vyšponované na hranu" a někdy odchází i když jsou na "nominálním napětí". Jediná nevýhoda je, že nejsou difuzní, takže mi svítí o něco víc 20 a 180 na tachometru... Ale to už tu bylo zmíněno. V noci to moc nevadí... A jak tu někdo poznamenal ve dne to supluje kontrolku rozsvícených světel, neboť když mi svítí 180tka, tak vím, že mám rozsvíceno.
Další věc byla, že jsem si obrátil polarizační rovinu displeje hodin v panelu. Chtěl jsem je mít inverzní, aby mi v noci tolik nesvítily do očí... Myslím, že se to celkem povedlo. Ledky (ty moje) mají takovou vlnovou délku, že je spolehlivě vyfiltruje červený filtr v symbolech na panelu. Takže mi nesvítí červené pole regulátoru teploty vzduchu topení a nesvítí mi červené čárky v otáčkoměru... :-) No co se dá dělat. Stejně jsem neměl nikdy potřebu "točit" svého milého Getze na víc než 4 tisíce...
Zdravím všechny, fotky přikládám posuďte sami - svítí to méně než se žárovkama (což je v noci příjemné) a nesvítí všechno, co bylo červené, ale to mi celkem nevadí...
Jo a P.S. žárovičky v tlačítkách jsem vzdal... Rozebírat ty tlačítka se mi nechtělo, protože jsou dost jemná a nechtěl jsem si je poškodit.
Getz, 1.1 2007, WDOS
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
A jak to svítí celé dohromady... Jo v kontrolce AIR BAG M U S Í zůstat žárovka... (jediná v celém podsvícení mé palubky), neboť LED tam svítila stále i když byl air bag v pořádku...
Getz, 1.1 2007, WDOS
- Vipe
- Administrátor
- Příspěvky: 554
- Registrován: 14 dub 2009 14:17
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
Dobrá práce. =D>
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
=D> Někdo umí a někdo č...
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
Zdravím, viete mi niekto poradiť aký typ žiaroviek ide do panelu ventilácie. Ďakujem
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
Tak už to mám taky za sebou. Když přestala svítit i ta druhá žárovka podsvícení, tak to už se fakt v noci nedalo.
Měl jsem z toho větší strach. Docela to šlo dobře. Nejhorší bylo vyndat radio a vyklapnout ty táhla od ventilace (ještě teď mám obtisklej pedál na hlavě).
Ještě se zeptám jak to je s vypínačem u klimatizace a vyhřívání zadního skla. To má být taky podsvícený, když rozsvítím světla, nebo tam svítí pouze kontrolka při zapnutí ? Tam jsem to nějak nepochopil. Tam je jedna taková pidi žárovička a víc jsem neobjevil.
Případně bych si to dal ještě jednou. Teď když už vím jak na to tak za půl hodinky by se to dalo zvládnout (no spíš za hoďku). Čus Kraken
Měl jsem z toho větší strach. Docela to šlo dobře. Nejhorší bylo vyndat radio a vyklapnout ty táhla od ventilace (ještě teď mám obtisklej pedál na hlavě).
Ještě se zeptám jak to je s vypínačem u klimatizace a vyhřívání zadního skla. To má být taky podsvícený, když rozsvítím světla, nebo tam svítí pouze kontrolka při zapnutí ? Tam jsem to nějak nepochopil. Tam je jedna taková pidi žárovička a víc jsem neobjevil.
Případně bych si to dal ještě jednou. Teď když už vím jak na to tak za půl hodinky by se to dalo zvládnout (no spíš za hoďku). Čus Kraken
- Vipe
- Administrátor
- Příspěvky: 554
- Registrován: 14 dub 2009 14:17
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podsvícení ovládání teploty vzduchu, poloh topení a větr
Tlačítka jsou podsvícená také. Jsou tam dvě žárovky. Jukni sem viewtopic.php?f=21&t=287 máš tam tlačítko v detailu.
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.