Stránka 1 z 1
Záhada s denním osvětlením
Napsal: 02 črc 2012 19:43
od prokji
Ahojte, dobré duše. Mám problém s Getzem 1.5 CRDI po faceliftu, po vyjmutí pojistky denního osvětlení toto stále funguje - potřeboval bych ho vyblokovat , protože chci používat homologované LED denní svícení -nižší spotřeba . Zapojení LED mám vymyšleno, jenže i po vyjmutí pojistky DRL /a vypnutí vypínače osvětlení,samozřejmě/ pořád svítí všechno....
Re: Záhada s denním osvětlením
Napsal: 02 črc 2012 20:21
od Vipe
Pravděpodobně budeš mít dodělávané denní svícení pomocí přídavného spínače který montoval servis při koupi. Umístěný bude někde pod volantem cca 30-50 cm od páčky pro světla. Pokud to bude originál co montují tak na tom je vypínač. Hledej malou černou plastovou krabičku 5x6 cm z které jde 5 kabelů. Tady máš pro inspiraci pár fotek.
Re: Záhada s denním osvětlením
Napsal: 03 črc 2012 08:29
od prokji
Děkuji mnohokrát - měls pravdu , jako vždy =D> , v mém případě /a asi i u dalších postfaceliftů/ je modul nalepen oboustrannou páskou z vnitřní strany palubky těsně nad dvířky pojistkové skříňky , takže lze pohodlně nahmatat /jen holt člověk musí vědět,co hledat,že/i vypnout /v příloze fotky z mobilu/. Tohle umístění je asi jediné možné, protože nosník,na němž je na tebou zaslané fotce umístěn , už já tam vůbec nemám . Sorry za přemíru informací /ale snad se mohou někomu hodit,vzhledem k dostupnosti homologovaných led světel denního svícení/ a ještě jednou dík
Re: Záhada s denním osvětlením
Napsal: 03 črc 2012 16:42
od prokji
Přikládám důkaz, že se dílo podařilo...První rychlý test /údaje ze scangauge 2,který mám instalován od 2009/- spotřeba 0,62 LPH/původní denní svícení/ kontra 0,48 LPH /LED 2x5W/ ,samozřejmě při volnoběhu a motor nebyl na provozní teplotě.Uvidíme v reálném provozu , dlouhodobou spotřebu mám 5,22 L/100 km /na 38200 km/