Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně studeného startu motoru 1,5 CRDi.
Celou zimu se mi stává, že po nastartování, se mi vyvalí z výfuku hustý bílý oblak kouře (prvních pár vteřin je až šedý). Motor se dusí na 500 otáčkách a má tendence chcípnout. Po zahřátí je samozřejmě vše OK.
Chladící kapalina, ani olej mi nemizí. Někde jsem četl, že je možný, po špatné výměně palivového filtru, pokles hladiny paliva ve filtru a to způsobuje ty nízké otáčky a dušení, bohužel jsem marně hledal palivovou pumpu.
Může to být špatnou žhavící svíčkou? Jak poznám, že je špatná?
Jen doufám, že to nejsou vstřiky.
Studený start
Studený start
Hyundai Getz 1,5 CRDi, r.v. 2004
- Vipe
- Administrátor
- Příspěvky: 554
- Registrován: 14 dub 2009 14:17
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start
Palivové čerpadloje tuším v nádrži.
Špatnou žhavící svíčku poznáš podle toho že bude studená když na ni šáhneš. Zkus několikrát za sebou jen nažhavit a potom na ni sáhni, nebo je vyndej a zkus je na stole.
Udělej pokus a zkus někollikrát jen nažhavit a potom startovat zda to bude lépe chytat.
Špatnou žhavící svíčku poznáš podle toho že bude studená když na ni šáhneš. Zkus několikrát za sebou jen nažhavit a potom na ni sáhni, nebo je vyndej a zkus je na stole.
Udělej pokus a zkus někollikrát jen nažhavit a potom startovat zda to bude lépe chytat.
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.