Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám diesla 1,5 CRDi tříválec 2004. Nastartuji vždycky, ale co se občas stane. Občas po vypnutí motoru a následném nastartování vůbec nereaguje na plyn. Motor běží na asi 1000 otáček, ale po stisknutí plynu až k podlaze se otáčky téměř opravdu vůbec nezvednou.
kamarád mi říkal, že je to prý nějakou klapkou. Po otevření kapoty někde v polovině je prý silná trubka, něco čtvercového a tak se to prý má vyčistit. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Měl jsem to na opravě v servisu KIA Mukařov a na nic nepřišli- závada neshledána-a pořád to nefunguje
1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Zdá se se, že byla zanesená váha vzduchu, ještě nevím definitivní stanovisko, pak to ještě upřesním.
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Bylo to opravdu karbonem zaneseným snímačem váhy vzduchu. Je to podobné u Citroenu http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazev ... 2006070001
Snad tam nebude nějaká dvojchyba - střiky, atd. Ale na diagnostice v KIA Mukařov mi žádné záznamy v počítači nenašli.
Snad tam nebude nějaká dvojchyba - střiky, atd. Ale na diagnostice v KIA Mukařov mi žádné záznamy v počítači nenašli.
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Zdravím,ty problémy mám taky, ale nevyřešilo se to. Po vyčištění váhy a výměně filtru (ten ale vypadal na to, že mi ho v servisu měli měnit před 3kkm) to v lepším případě víc kouří a moc netáhne, v horším se otáčky nepřehoupnou přes volnoběh (800-1000) a v nejhorším to kouři strašně a zřejmě jede chvíli na 2 válce. Tak nevím. V servisu mi poradili přidávat do nafty olej M2T v poměru 1:50, ale nepomohlo to. Koupil jsem vodičku na vyčištění pal. soustavy (teď nevím, jak se jmenuje) a až vyjedu nádrž, dám ji tam. Nevíte, co s tím, prosím. Dík, Petan
- Vipe
- Administrátor
- Příspěvky: 554
- Registrován: 14 dub 2009 14:17
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Co zkusit palivovej filtr. Co na to říká diagnostika?
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Kontrolka si nestěžuje. Ten filtr měli vyměnit taky, ale kdo ví, jestli to udělali. Možná jen mrkli na kontrolku a byli v pohodě. Na diagnostice to nebylo, řekli mi rovnou, že jim za to asi zaplatím zbytečně a na nic nepřijdou. Počítač to nemá. Ale je fakt, že když otáčky nepřelezou přes volnoběh, chová se to, jako by tam bylo málo paliva (třeba z kopce to škube, jak by se to chtělo rozjet a motor to brzdí). Někdo mi radí, že to bude pumpou, někdo vstřikováním, další by to viděl na žhavicí svíčky, já už nevím.
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Já měl stejnej problém a byly to zanesený vstřiky a zakarbonovaná vzduchová klapka.
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Ď, tak tohle stejně nezvládnu, volal jsem do servisu, tam to zase vidí na nějakej ventil a že by se s prací a s čištěním vešli do patnácti stovek, ale nemají time, tak uvidím. Když to nepomůže, napovím jim tohle. Na kolik ta sranda přijde?
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Přišlo mě to na desítku. Posílali vstřiky na nějakej ultrazvuk do Kladna. Už je to měsíc a v pohodě.
Re: 1,5 CRDi - po nastartování nejde do otáček
Tak už je to v servisu. Po tel. mi řekli, že to je zaseklej EG ventil nebo jak se tomu nadává - ten, co vrací část plynů z výfuku do motoru. Dneska jsem jim to tam dal a to už se mi rozsvítila kontrolka "CHECK". Tak teď už to vidí jako tutovku, že to bude tím. Původní odhad 1500,- zvedli na 2500,-. Slyšel jsem, že když ten ventil zaslepím, zvednu tím výkon a žrát to bude stejně. Jenže nevím, kde je a jak to udělat.