První z celé řady motorů je benzínová jedenáctistovka.
1.1 SOHC
- Řada Epsilon SOHC:
čtyřválcový motor o obsahu 1,1 litru, vynikající volba pro ekonomicky uvažující zákazníky. Je zkonstruován tak, aby slučoval minimální spotřebu paliva s možností plynulé jízdy.
S výkonem 48,5 kW(65ps) při 5 500rpm a kroutící moment 99N.m při 3,200rpm. Zdvihový objem motoru 1086 cm3.
1.4 DOHC
- Pokud by se vám líbil větší výkon, kterého není dosahováno na úkor hospodárnosti, je zde čtyřválcový motor o obsahu 1,4 litru. Tento motor je živý a přitom nenáročný, pokud jde o spotřebu paliva. Dvojitý ventilový rozvod s 16ti ventilovou technikou produkuje výkon 71,3kW(97ps) při 6 000rpm a 125.5N.m při 3,200rpm kroutící moment. K dispozici též s automatickou převodovkou. Zdvihový objem motoru 1399 cm3.
1.6 DOHC
- Šestnáctiventilová řada Alpha DOHC:
čtyřválec o obsahu 1,6 litru, vybavený antidetonačním systémem a kovovým těsněním hlavy válců, se speciálním kompresním poměrem 10:1 zajišťujícím výbornou akceleraci. S výkonem 78kW(105ps) při 5,800rpm a kroutící moment 144.2N.m při 3,200rpm je výborou pohonou jednotkou pro Getze. Zdvihový objem motoru 1599 cm3.
1.5-litru low
Vybaven 16-ventily v hlavě válců a proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla (VGT) spolu se systémem Common Rail. Takto vyladěn produkuje výkon 65kW(88ps) v 4,000rpm a kroutící moment 215N.m v 1,900 - 2,500rpm. Zdvihový objem motoru 1495 cm3.
1.5-litru high
Vysoký výstupní výkon CRDI je výzva pro kupující, který si žádal ještě více síly 81kW(110ps) v 4,000rpm a kroutící moment 235N.m v 1,900 - 2,750rpm. Tato verze je také vybavena 16-ventilovou technikou hlavy válců a vybavená proměnlivou geometrií turbodmychadla (VGT) spolu se systémem Common Rail. Zdvihový objem motoru 1495 cm3.